livskamraten...

 
                                                      Christer mitt Berg 

                                     Jag kan inte skriva att du är mitt allt, 

                           eftersom mitt liv består av mer än du. Jag kan inte

                     skriva att jag skulle dö om du lämnade mig, eftersom jag vet 

               att jag är starkare än så. Jag kan inte skriva att  jag inte vore något 

           utan dig, för det är jag. Men jag kan skriva att jag  är så otroligt tacksam

                    över vår kärlek. Du finns alltid för mig, ja du  är mig nära och

                         din närvaro värmer hela tiden. När vi är isär så skänker

                             du mig alltid en tanke och det är huvudsaken. Vi

                                   jobbar åt samma sak, ett liv tillsammans.

                                       Med dig vid min sida är jag trygg, du 

                                           är rätt för mig och våra olikheter

                                                matchar, vi blir förenade 

                                                       och snart är vi 3. 
                                        
                                                           Underbart är 
                                             
                                                                ordet!

 LJ.201106

 

 

 

Permalink Poem Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback