--------------------

Varför?
Varför ska man älska den man aldrig åter kan få, varför tändes mitt hjärta vid så unga år. Varför skulle vi mötas varför korsade du min stig. Ödet förde väl oss tillsammans, säg mig varför träffa jag dig. Jag har kämpat bara för dig, men du kan ju inte hjälpa att du längre inte älskar mig. Det sägs att den som älskat aldrig glömmer, den som glömt ej älskat har, den älskat och sedan glömt visste ej vad kärlek var. Så säg mig, varför älskar jag fortfarande dig?
/LJ 199810                                                      
                                                                   

Permalink Poem Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback