socialt på landet...

Jo men det här med att bo ute i vischan är inte ett dugg ensamt, tvärtom. Jag har aldrig varit med om så många fikatimmar förut. I onsdagskväll bestämde vi lite tråkiga måstengöror som vi skulle fixa med i helgen. Tippen bland annat. Men vi hann inte, så härligt och sant. En del saker är såklart avbockade på listan, lite fick vi att gjort. Men det känns så gött för det som inte blev av var på grund av tidsbrist, för sicken vännershelg detta varit. Jag har säkert gått upp fleeera fikakilon denna helg, men det skiter jag i. Jag behövde verkligen detta. Sitta ner och fika, töla om allt, få bolla tankar idéer, byta energier. Ja fytusan va detta var bra och såå mysigt, tack alla!  
               
over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback