måbra-listan...

Jag önskade att jag gjorde följande saker lite oftare än vad jag gör. Tänk att något som gör mig så gott, kan ta så emot att göra. Konstigt! Min förhoppning är alltså att jag, Lena Johansson hädanefter minst en gång i månaden utför följande:

·  Uppsöker en frisör, eller nja kanske inte en gång i månaden, men iaf var tredjemånad.

·  Planerar en filmkväll. Alltså köper hem chips, dipp, dricka och väljer ut en film eller 2 som ska ses. Så att inte filmkvällen blir bortsappad.

·  Uppsöker en naprapat. Men det liksom frisören får bli varannan eller var tredjemånad, det blir ju för tokdyrt annars.

·  Måla tånaglarna, jaa det är fjolligt och olikt mig, men det blir faktiskt fint med en rosa liten färgklick längst ut på tån.

·  Gör inpackning i håret och samtidigt färgar ögonbrynen

·  Städar bilen

·  Ringer en vän jag inte pratat med pålänge

·  Skriver en dikt

·  Tränar lydnad med Tilda

 Jaa dessa småsaker gör mig så gott och jag mår oerhört bra efteråt!
Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback