Jag har en hund...

Haha, no shit tänker ni nu. Jo men visst hörni, jag har en hund en alldeles egen hund. En Golden Retriever! Nu hör jag era tankar: - Okiiii nu har Lena bleve galen på riktigt. Men neee jag är inte mer galen idag än annars ;)

För det händer sig ibland, att tanken kommer: - jag har en hund, en alldeles egen Golden Retriever. Å då blir jag sååå lycklig, ja ett lyckorus sprids genom hela kroppen. För är det något som jag verkligen ville ha när jag var liten, så var det just en egen hund, en Golden Retriever. Då detta mina vänner är, LYCKA!
       
En dröm är uppfylld, gött!

Till alla er som hela tiden strävar efter mer. Stanna upp och se vad ni har. Njut av det ni har åstadkommit hittills i livet. Fortsätt att drömma, men glöm inte att njuta av livet som ni lever här och nu. En vacker dag händer DET, och vips så har en dröm gått i uppfyllelse utan att du ens märkt det. Eftersom du då hade fullt upp med att vara i nästkommande livsfantasi. Töligt!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback