vackert väder...

Bara gå ut, snälla inga undanflykter nu. Passa på att gå ut i det fina vintervädret!! Jaja, självklart ska jag gå ut, måste ju passa på att få lite extra solenergi, vitamin D tror jag bestämt att man får av solen åxå, jajjemän det är bra, så det är klart att jag ska gå ut och få det gratis. Vitaminer och frisk luft, det kommer min kropp att må så bra av. Ska bara kissa lite först. Ojojoj vad handfatet var skitigt, bäst att svabba av det, å handukarna ja de måste verkligen bytas. Hoppsan tvättkorgen var visst full, bäst att passa på att sätta på en maskin. Ja jag plockar ner den torra tvätten nu så är det bara att hänga sen. Hoppsan sicka vissna blommor vi har i tvättstugan, bäst att vattna. Passar på att vattna alla husets blomster samt att jag pratar lite med dem åxå, för det har mamma sagt att man ska göra :) Oj så dammigt det var i sovrummet, bäst att damma lite och bädda rent i sängen och reda ut klädhögen och rensa troslådan.
Japp då var jag klar!
Då så, vad va det jag skulle göra? Äähe jag sätter mig vid facebook en stund.
(15min senare)
Ja men just det ja jag skulle ju gå ut!! Ska bara kissa först...



Over & out!

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla O

Ojojoj vad jag kände igen mej där =)

Postat av: Michelle och GirlZen

Det gjorde jag oxå, kände igen mig alltså


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback