Uppdateringar...

Till mina kära bloggvänner, här följer en liten uppdatering gällande mitt liv.

Namn:
Lena Johansson
Civiltillstånd: sambo med en man och hund
Bostad: Bor i ett lagomt rött hus på landet
Arbete: Är lärare i en åk4-5 i Karlstads kommun
Fritid: Jag renoverar insidan av hus, pysslar om hunden, BLOGGAR, lagar mat, bär in ved, läser vardagspsykologi och försköker sköta om knoppen så att inte livet står still. 
Drömmer om: Ingenting speciellt just nu faktiskt. Låter kanske klyschit, men jag är så glad att jag, min familj och mina vänner är friska och har det bra. Så jag njuter av denna stund i livet. Drömma kan jag göra lite längre fram.
Övrigt: Jag fyller 30 magiska år i maj

Over and out

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback