Grönt ÄR skönt...

I lördags hade jag en helt underbaaar skogsdag. Det var på svärmors initiativ, det var hennes tur att fylla år och hon insisterad att hon ville ha ett skogskalas. Å jag är så nöjd. Vi tog 4-hjulingen dit, jaa hela familjen, både gubbe och hund, finns det hjärterum så ja ni vet... Hur-som-hellst, väl där så möttes vi av en gudomligt fin grillplats. Massvis av olika stubbar i varierande höjd, granbeklädda grovhuggna bänkar och en sprakande eld. På elden kokades det köttfärssoppa, mums! Ja det var faktiskt jättemysigt! Perfekt och varierande sätt att fira sin födelsedag på.

                          

                                Skogen, ja där trivs jag!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cathrin

japp det va mysigt. igår va jag där och åt rester när ja gkom hen spydde jag. så jag ska nog aldirg mer äta köttfärssoppa. det såg skumt ut när det kom upp. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback