lögner...

Jag ljuger om jag säger att allt är bra, för det är det inte. Oron och ångesten är värre än någonsin just nu. Jag har inga pengar, dåligt sexliv, förfärlig trädgård, ingen ork, bedrövligt yttre, kaos i det inre, dåligt tålamod, inget jobb, inga intressen, ingen lust.
Jag ljuger om jag säger att sparkarna alltid är underbara, för det är de inte. Det gör ont, svider och ömmar. Jo för det mesta faktiskt. Givetvis så finns det stunder då det är mysigt, då vi (jag och den blivande pappan) ligger i sängen och pratar om och med magen. Men förutom dessa guldstunder så är sparkarna obehagliga. 
Jag ljuger om jag säger att jag alltid trivs med mitt liv, för det gör jag inte. Jag har så mycket som jag skulle vilja göra, men som jag undviker pågrund av feghet, rädslor och fobier.
Jag ljuger om jag säger att jag inte är rädd, för det är jag. Jag är livrädd just nu, för allt. Rädd för smärta, rädd för att förlora nära och kära, rädd för sjukdomar, rädd för döden, rädd för framtiden, rädd för livet.
Jag ljuger om jag säger att jag är lycklig...
Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla O

STOOOOOOR KRAAAAAAM

Postat av: Me

TAAAACK!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback