Vacker höst...

Ååh äntligen är den fina hösten här. Den fina hösten, alltså höst utan regn. Att det blåser lite gör ingenting, det tillhör ju hösten. Soliga fina höst. Tänk om man hade tid till att gå ut och njuta, tänk om man hade ork. Mitt i allt detta roliga kaos så blev kroppen utsatt av en massa nya och främmande baciller. Så här ligger jag nerbäddad i sängen och gluttar ut på det vackra vädret, genom en liten springa mellan gardinlängderna. Typiskt. I dag hade jag ju kunnat; klippt gräs, köpt och målat staket, krattat det som en gång var en grusgång, gått en promenad med den fyrbente som förövrigt numer är ganska en ganska uttråkad hund. Men suck, här ligger jag!
Je je, en vilodag eller två är väl ingen världslig sak!

Over and snor out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback