Trouble in paradise...

Häromdagen hände det något konstigt, vi blev osams. Osams på riktigt, jag och kärleken. Det krävdes ett staket för att rubba vår annars så stabila kärlek. Vi var sådär osams att vi skrek saker till varandra. Inte så elaka saker men ändå, vi höjde våra röster och tog i. Oj oj oj så arga vi var på varandra, i 5 min. Sen ville jag åka hem till lägenheten, ja in till stan. Men det fick jag inte, så jag stannade. Så pussades & kramades vi lite (å jag grät en skvätt såklart) sen så satte vi färdigt staket helvetet. Jag tror att vi har haft vårt första (nyktra) gräl och vi gjorde det så bra!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback