I´m back, snart iaf...

Så många tankar, visioner, idéer, men ack så lite med tid. Nu är maskineriet fullt igen, jag måste tömma. Huvudet sprängs vilken sekund som helst, jag måste hinna tömma meddans det är ord. Innan orden går sönder och blir till blajj. Blajj är förövrigt sånt som man ordbajsar ur sig när man måste fylla några rader med text. Så som jag gör precis nu. Tillbaka till huvudet, ja det är fullt av en gyttja med ord som jag måste sortera på ett papper och som jag bara måste dela med mig av till er. Hoppas att ni finns kvar!

Från och med nu så ska datorn med till huset. Nu ska det tömmas!!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback