God morgon...

Jag har blivit gammal! Jag kan inte sova längre än till 9, även på helgerna vaknar jag tidigt. Whatta fuck liksooooom!!! Är det luften på landet eller är det jag som håller på att bli vuxen? Hjälp!

Men jag måste faktiskt erkänna att det känns rättså gött faktiskt. Jag har ju aldrig förstått att man kan göra saker på förmiddagar, ja jag har ju tidigare inte ens känt till att det finns något som heter förmiddagar på helger. Då sover ju jag. Förra helgen höll jag på att köra av vägen av ren förvåning. Jag var på väg till den lokala brädgården ”Torgnys trä”, när jag plötsligt fick syn på att kl bara var 10.30. Halv jävla elva på en lördag och jag satt påklädd och på väg för att handla div renoveringsprylar.

Konstigt, vuxet, ovant men ändå litte fränt liksom.

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Lena, halv 11 är inte tidigt!! ;)

Jag är gammal som åker in 8 till Maxi för att handla för de är mindre folk när de precis öppnar.. Testa på mitt jobb i en vecka så vet du vad tidigt är ;) Hehe.. Skämt och sido, förmiddagar är underbara för man kan få så jävla mycket gjort då och ändå gå och lägga sig och sova middag med gott samvete ;)

Postat av: Caroline Pilz

Lena! Vart är det du bor? Jag vill hälsa på :)



Kram Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback