Repetition...

En påminnelse till både dig och mig.
Denna blogg är till för dig som gillar att sätta dig in i olika människors liv. Till dig som vill få olika tips inom bakning, hundliv, matlagning, livet, inredning, mm. Den är även till dig som bara ääälskar att gôtta dig i andras liv, jaa till dig som lever igenom andra. Den är också till för dig som läser, suckar och mumlar, - vem tror hon att hon är då. Men framför allt till dig min vän, som vill med njutning och intresse läsa om hur jag har det. Jaa denna blogg är till för alla sortens människor! Men det är helt frivilligt att läsa, det är inte mitt val att du väljer att läsa om mitt liv som Lena.

Innan jag började med detta bloggäventyr så funderade jag mycket på i vilket syfte jag skulle blogga. Det enda svaret jag kom fram till var att alla skulle få veta vem jag egentligen är. Men allt har tyvärr en baksida och jag är fortfarande osäker på om detta verkligen är rätt forum för mig. Ni som känner mig vet ju att jag är en väldigt öppen människa som gärna pratar högt och lågt om mig själv. Och en del av mig är väldigt rädd för vad andra ska tycka om mig. Men vi lever ju å andra sidan i ett land där man får tycka, så folk får väl hysa en åsikt om mig. För hey, man kan ju inte älska alla!

Vissa dagar är livet lite extra jobbigt och tungt, då är det så befriande att skriva av sig. Och kanske finns det någon därute som känner likadant som mig. Som jag kan ge en hjälpande hand på vägen. Vägen genom livet eller kanske bara till nästa hållplats. Huvudsaken är att jag får lämna ett avtryck. /Lena 2010-04-08

Over & out

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback