1000 besökare på mindre än 2 månader. Tackarrr!!! :)

Den 8:e april startade jag denna blogg och nu den 23 maj har jag haft 1000 besökare.                                                    
                                                             
Så på 45 dagar har jag kommit upp i 1000 besökare, det blir ett snitt på 22 läsare per dag. Men så har jag varit rätt så flitig åxå, detta inlägg är nämligen mitt femtioförsta. Alltså 51 inlägg på 45 dagar. Men de e ju egentligen inte så viktigt med siffror :) Bara en rolig bonus och något som ett bevis på att jag ska fortsätta. Tack alla ni som läser, livet som Lena.                 
                                                         

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

22 om dagen, varav du själv säkert står för minst 5, då är vi nere i 17.

Sen syrran 3-4 - vilket blir 14.

Så säg 8 unika besökare om dagen då så ärvi nog inte galet ute! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback