Kärlek...

      Lars Lasse Winnerbäck
Snart så står vi där igen, du, jag och Lasse. Tillsammans bara vi tre i 1.5 – 2timmar. Kanske står vi och håller i varandras händer, kanske pratar vi och delar olika minnen, eller så står vi bara där tysta och njuter. Ja jag struntar i vilket, huvudsaken är att jag får stå där med dig och beröras av Lasses sköna stämma. Bara jag, Lasse och min allra bästaste kusin! :)
             

Till dig som vill ha tips på olika Lasselåtar... Här har jag samlat mina 10 bästa.

Om du bara vill beröras och kanske fälla en rörande tår - Timglas

Bare gött - Elden
 

Kärlek - Du får mig 
  

Tänkvärt om livet - Hugger i sten
  

Tänkvärt om livet - Stackars
 

När du är deppig och väljer att fortsätta vara det - Fria vägar ut
 

När du är deppig och väljer att fortsätta vara det - Berätta hur du gör
  

När du är deppig och väljer att fortsätta vara det - Som jag hade dig förut
 

Om du känner dig deppig och vill bli glad igen - Jag får liksom ingen ordning på mitt liv                             
  

När du vill tänka på mig - Kom ihåg mig
  

Over and out!

Permalink Musik Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anka

du å ja å lasse... det är kärlek det :)

LÄNGTAR!!!

Postat av: Me

JaA verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback