Välkommen till min nya blogg!

Denna blogg är till för dig som gillar att sätta dig in i olika människors liv. Till dig som vill få olika tips inom bakning, hundliv, matlagning, livet, inredning, mm. Den är även till dig som bara ääälskar att gôtta dig i andras liv, jaa till dig som lever igenom andra. Den är också till för dig som läser, suckar och mumlar, - vem tror hon att hon är då.  Jaa denna blogg är till för alla sortens människor! Men framför allt till dig min vän, som vill med njutning och intresse läsa om hur jag har det. Och det är helt frivilligt att läsa, det är ju liksom inte mitt val att du väljer att läsa, om mitt liv som Lena. Tänk på det! :)  Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia Lindström

u go girl!!

Postat av: Anonym

Åhh va kul att du skaffat en sån här!!:) snart dax för träff,,när jag åter är i k-stad! puss puss

Postat av: Bittan

Hej!!!

Va kul att se att du skaffat dig en blogg:)

Kommer bli intressant att följa den ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback