Till er...

 

Dagens ros går till 2 underbara tjejer som släppte allt och åkte direkt in till mig för att hämta Tilda när de fick reda på att jag var så sjuk att jag inte tog mig ut på morgonpromenad. Ni är underbara!! Så skönt att jag har just denna typ av människor runt om mig, det värmer och smickrar. Och till dig min vän, den stora kärleken. Tack! Det är så underbart och tryggt att ha dig vid min sida. Å slutligen, ett tack till min storasyster som kom hit med nyponsoppa. Som förövrigt är ett måste när man är sjuk.

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Surran

Jaa, när jag är orsak till ditt tillstånd så får jag väl se till att gottgör dig =) Hoppas du snart är frisk. kram kram från en stor härlig hotellsäng i Göteborg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback