vännen min...

Tänk att du fanns och att jag äntligen fann dig, du min vän. Dina ord, dina sanningar är så verkliga. Du berör mig på ett annat plan, du får mig att se saker som jag tidigare stött bort. Du är min vän, min vän för livet och min största fasa är att vi ska ta varann förgivet. Nu är vi i en fas då du kommer till mig med dina problem och jag lyssnar, känner och ger. Du säger att du är egoistisk, jag svarar att du är mänsklig. Det är fint att du delar med dig av dina tankar och känslor. Tillsammans tar vi tag i våra liv, vi ger inte upp. Det tragglas, ältas, analyseras och accepteras. Vi kommer framåt, inte bakåt. För trotts att vi stundtals ger backspegeln små blickar, så rullar vi sakta fram igenom livet. Tillsammans hand i hand bekämpar vi våra demoner.  Du vet vem du är innerst där inne, det ser du och känner på orden. Du har även förmågan att tolka varje mening enskilt var och en för sig. Glöm aldrig att vi är bara människor, som försöker göra det bästa av livet! Det är ok att känna, faktiskt rättså underbart ibland.

”Du är så stark min vän!” Är bland de vackraste orden på jorden, tack!
Over and loveout.

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

<3 Jag erkänner... Det är jag!! Det är mig hon skriver om!! :D Jag är så fantastiskt glad att du är min vän, min "syster" och den som vågar säga emot mig när jag ringer och vill ha din sympati. Den som på ett kärleksfullt sätt säger åt mig att nu är du ute och cyklar min vän... Du är den jag känner att jag kan ringa till när som helst just för att jag vet att du inte svarar om du inte vill. Du är min vän för att du vill det. Du accepterar mina brister för att du älskar mig med alla mina sidor och personligheter ;) Och jag älskar dig precis som du är. Jag kommer alltid älska dig och jag kommer alltid finnas för dig oavsett vilka vägar du väljer i livet. Jag kommer visa dig samma respekt som du visar mig. Jag är tillsammans med dig "stark ensam"... Tack för att du finns <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback