humor... kanske...

Då så äntligen var det igång, lycka!! Jaa jag ser på skiten och jag erkänner. Jag är ett riktigt big brother fan :) Jag bara tokälskar alla intriger, uppdrag, pinsamma fyllehandlingar, nagenshower, det psykologiska spelet, och sist men inte minst, sexscenerna!!! Bäst är ändå denna lilla Hanna snärtan , ja bloggerskan. Shitt sicken exhibitionist. Har ni sett hennes mest omtalade klipp på youtube, do it. Jag fick hör om henne på P3 någon vecka innan bb-primiären. Det var någon lyssnare som undrade om hon var sann, alltså fanns på riktigt eller om hon bara fejkade klippen. Haha, hon finns och nu ävet på tv! Det finns något litet som jag gillar hos henne, kan dock inte riktigt komma på vad. Kanske är det just hennes exhibitonistiska sida som roar mig.

Hahaha, jaa hon är faan inte klok! Men någon ska ju vara det åxå :) Ja jag är verkligen en riktigt 80-talist! Inget chicka chicka boom boom är inte. Hahaha!
Over and hahahaout!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback