Mera, mera fejsbok...

När faan blev fb ett expertforum där man kan få svar på alla livets svåra frågor? (speciellt frågor som rör barn och uppfostran)

Jag har så god lust att skriva följande som facebookstatus:
"- HJÄLP mitt barn har trillat ner från skötbordet och ligger livlöst på golvet!!! Vad ska jag göra? Tips och idéer tack, jag har provat allt!!”

För det första: varför inte ringa bvc när man har frågor som rör barn, barnmat, barnsjukdomar, vaccin etc. För det andra, varför ska vi tipsa dig och ge dig råd, du har ju provat allt?! Det tredje, vad/vem är det som säger att dina facebookvänner är experter? Så pinsamt! Och nej det är inte bara DU som skriver så, så du behöver inte ta åt dig, ni är flera, ja jättemånga faktiskt. Och nej jag vill absolut inte att ni ska ändra på ert sätt att skriva facebookinlägg. För vad ska jag då skriva om? Ni är mitt bränsle, min inspiration. Tack! :)
Over and loveout

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: svägerska

mohaha jag ringer ju till dig med mina problem ja för jag tror du är expert:p fast ska ju även ringa bvc om 2 minuter:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback