dagen d närmar sig....

Förlossning... För-lossning... Före-lossning... Före-lotsning... Jeje nu är jag iallafall redo, jaa så redo man kan vara inför den största upplevelsen i livet. Nu har vi packat ”väskan” både en, två och tre gånger. Snart så kör vi!
Hihi, pirr pirr...
Tänkasig att "lilla" jag (jaa jag veeet jag är stor som ett hus, men jag ska säga dig att jag är precis lika liten innombords nu som innan) hursom, att lilla jag ska få vara med om något så stort. Min kropp ska föda fram ett liv! Helt otroligt, eurforiskt!
Om jag är rädd? ööö ja självklart! Om jag kommer att klara det? Ja men självklart, varför skulle jag inte. Min kropp fixar detta, alla kvinnor kan föda barn, vi är liksom programerade till det. Så nu kör vi!
Nästa gång jag skriver så är jag mamma! Hihi, pirr pirr...

Och vet ni vad? Jag är inte ensam, vi är 2. Med mitt starka och otroliga stöd från kärleken så klarar jag allt!
Over and out!

Permalink Gravid/bebis Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Den är så sjukt djävla störande, underbart vacker den här förbannade videon!! ;) Det kommer gå jättebra för er. Ser verkligen fram emot att ni ska få dela den här upplevelsen tillsammans. Älskar dig vännen <3

Postat av: Me

Haha, tack! :) Men dina ord berörde minst lika mycket, så du gav igen rätt ordentligt.

Älskar dig me och jag är så oerhört tacksam över att min väg en sensommardag för 4år sedan korsade din <3

Postat av: cathrin

ååh nästa sommar är du lika smärt som på videon, det lovar jag dig:) jag längtar efter att få bli faster, hinner njuta några veckor iaf:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback