gnäll, gnäll åsså mera gnäll....

Ja fy bubblan va jag gnäller just nu. Gnäller och ber om ursäkt för min existens omvartannat. Ingenting "make sens" längre. Känner mig som ett stort monster med noll tålamod.
Så nej, bebis har inte behagat att komma ut än!!!
Någon dag skulle jag behöva komma tillbaka hit för att tömma mig ordentligt, borde nog verkligen få ut allt. Men nej inte nu, inte idag. Vill bara att ni ska veta att jag lever och att jag fortfarande går i väntans tider.
Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro

Tänker på er :)

Hoppas det sätter fart snart!

Det är bara bra att få ur sej allt som ligger och bubblar innan det kokar över!

Puss och kram

Postat av: Marie

Håller tummarna för er! Hoppas allt är bra:) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback