Loppis!!

Haha, jag har gjort det. Jag har dragit igång en egen gårdsloppis! Något som jag tidigare bara skojat om att man skulle kunna ha här på landet. Men ärligt det är ju genialiskt! (om det nu kommer några förståss). Men istället för att flänga runt på olika loppisar och sälja så kan man ju likagärna ha kvar grejerna hemma och så får folket flytta på sig istället :)
                            
Jorå jag börjar bli lite nervös. Usch tänk om det inte kommer en enda! Jaa det vore ju katastrof. Elle nee, det vore faktiskt inte hela världen, bara lite tråkigt. Men det värsta är nog ändå regnet, jaa det sägs att det ska komma jättemycket regn. Men vi har fixat tält, ja detordnersej. Men nej usch och fy vad jag oroar mig nu! Måste sluta med det, genast. Så bort med all oro! Det kommer gå bra i morgon, jaa det kanske till och med bli succé. Måste ju våga prova någonting i livet och vågad som jag är så slår jag då till med en loppis! :) Haha!
Välkomna!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback