:(

Men jävlar i helvete vad trött jag blir på folk som gör ledsna gubbar som statusuppdateringar på fb!!! Varför? Och ännu mer irriterande är det ju med de som svarar och skriver: men vad är det som hänt gumman? (Jaa för det är oftast en gumma/tjej som skriver något så töntigt). Pinsamt! Om det nu är så jävla illa med en så ringer man väl en vän, eller skriver ut anledningen på statusen. Nej men inte dessa uppmärksamhetstörstande människor. De gör en :( och sitter sen hemma vid datorn och inväntar kommentarer. Så att de senare kan skriva: ”vill inte ta det här på fejjan, ringer sen ist.” Eller något liknande!

Haha, sen blir de skitsura för att folk ”pratar” om dem. Ja men könstigt, det klart att man undrar vad som hänt eftersom du gjort en sur/ledsen gubbe, pucko! Jaa å varsågod å ta åt dig om just du någon gång gjort följande. Ta åt dig och ändra på ditt pinsamma beteende eller så står du för det. Kom gärna med ett försvar. Jag är såååå nyfiken på varför man gör så. Så berätta det gärna för mig så ska jag försöka att förstå ditt snedvridna uppmärksamhetsbeteende.

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro



Det undrar jag oxå!!!!!



Dom vill ju att man frågar och sen kan dom inte ens spotta ur sej vad det är!

Postat av: Anonym

Har man sagt A får man säga B. .... Lika tråkigt när kompisar säger det samma i telefon; "det är så mycket nu som hänt, jag mår så dålit, det är inge vidare, ......" Men talar inte om VAD som hänt. Hur ska man då kunna stötta och hjälpa?? Ja gu sicke olika sörtes fölk dä finns....

Postat av: Emma

Haha klockrent ;P!

Postat av: Sofia

Så grymt irriterande! Jag känner mig träffad och ska inte göra så igen ;) Vet inte om jag har gjort det direkt men jag har absolut tänkt tanken och sökt bekräftelse på FB... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback