Helgfynd...

I helgen var jag på Oxhälga. Jaa de är ett spektakel som de flesta värmlänningar någon gång varit på. En stor marknad med en massa folk som trängs med barnvagnar och stackars livrädda hundar. Getingar överallt, små smällare som smäller och nån unge har köpt sig en-sån-där-jävla-mistlur-som-förstörde-fotbollsVM. Men fynda ja det gjorde jag! Ett par foppa-toflan (mina första) 80kr och 12par strumpor för 100spänn. Skitt va bra! Klart att mina stackars små fötter ska få ha det gott nu, när allt annat är kaos. Sen så är det ju ett måste att antingen inneha ett par träskor alternativt ett par foppa när man bor på landet.

Över and ut!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback