Nyfiken...

Vilka är ni som läser? Spelar det någon roll? Jag kan tänka mig att jag i början fick många nyfikna läsare, men nu när jag skrivit i 8mån så kan det knappas bero på nyfikenhet. Eller jo lite kanske. Men det måste ju finnas ett intresse åxå + nyfikenhet. Intresse av mitt liv. Konstigt men sant. Jag vet att min familj och mina närmsta vänner läser, samt några till som kommenterar då och då. Men känner jag alla? Vet jag ens vilka ni är? Vilken bild har ni fått av mig, vem är jag i era ögon?

                                                

Nästa fråga blir ju då, vem skriver jag till? Skriver jag till någon speciell? Både ja och nej, ibland skriver jag ju till någon speciell men för det mesta så skriver jag till alla er, både till bekanta och okända människor som finns därute. Och vet ni vad? Jag är så glad att ni finns. Tack!

Permalink Livet Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

KRAM!

Postat av: anka

i början var det kanske utav nyfikenhet av vad du skulle skriva kära kusin.. sen gick det liksom inte att slita sej, denna blogg har fått mej att le många gånger, liksom den har fått mej att brista ut i asgarv, men den har även fått mej berörd å rörd, den har också fått mej att stanna upp och tänka efter.. så det jag vill säga är att i början kanske det var i nyfikenhet.. nu är det ett BEROENDE!!!

Postat av: You can call me Al

Jag är ett spöke..så egentligen läser jag inte.

Postat av: Therese

Jag läser jag läser!!! Mest för att få se hur du ser på saker och ting och se hur det går för dig i vardagen :)))

Postat av: Ämälie ;)

Jag läser, mest för att jag tycker att du är så sjuhelvetes vettig så många gånger och önskar många gånger att det inte bara var Emma som var vän med dig utan även jag så man fick ta del av alla dom där bra råden du har ;)

Postat av: Me

TACK! JaA jättetack till er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback