En dag att minnas...

Egentligen så gillar jag inte att skriva ut hela mitt liv på min blogg. Jag vill hellre blotta mina tankar och åsikter än min vardag. Jaa jag är ju inte som andra, det kanske ni märkt ;) Nee jag vill inte att hela världen ska veta vad jag gjort under dagen, vad jag ätit och hur många gånger jag inte varit på gymmet. Jag vill hellre förmedla mitt inre. Ja sån är jag! :)  
                                           
Men likaväl som att löften är till för att brytas så går jag nu mot mitt ord. Gårdagen var nämligen en milstolpe i mitt lilla ibland så obetydliga liv.
Dagen började med en tripp till Filipstad, och där skrev jag under ett anställningsavtal. Nu känns det mer verkligt, jaa det är liksom på riktigt. På torsdag börjar jag ett nytt jobb. Ett lärarjobb!
Sen åkte jag vidare hem till kära mor och gratulerade henne på 64årsdagen. Mamma slog på stort och bjöd mig på kebab, mmmums! Jag beställde kebab med ris, någon som jag förövrigt inte ätit sen den dagen jag flyttade från Stockholm.
Hur-som-helst-så 3 timmar senare satt jag i bilen på väg tillbaka till Karlstad och till ett inbokat möte på banken. Ja nu var det dags för ett viktigt bankligt besök. Jiiisess sicken nervig dag!! Men jag klarade den, vi fixade det. Bankgubben hummade och tyckte att det såg bra ut. Jag kramade handen på mitt Berg, för rädd ja det var jag. 1 ½ tim senare svävade Mr Berg med sin fröken Johansson ut ur bankens portar. Sicken euforisk känsla!!  
                                       
Nu snart händer det!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Womanizer

Man får gratulera så mycket då...

Postat av: Me

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback