Sol, smärta och fest...

Ja sicken grejarhelg vi haft sambon och jag, igen. Denna helg fick framsidan ett nytt utseende. Å hej å hå, så var de nya plattorna på plats. Humm, nee inte riktigt så lätt. Men bra blev det! Medans sambon bar sten och fejjade med det, så planterade jag mina kära solrosor (som förmodligen frusit ihjäl inatt), slet och grävde nya gräskanter, åkte och köpte kebab, planterade blommor i krukor, körde traktor, mm. Jo jag svor över att jag inte kan röra mig som jag brukar, jag har nämligen blivit lite osmidig på framsidan av kroppen + att det har börjat göra ont när jag bär för tungt. Jävla dret! Men annars så mår vi bara bra alla i familjen. Hann med att träffa min underbara Sofia också, det var skönt för själen. Lördagskvällen tillbringade jag i många vännerslag på ett 25årsfirande, mycket trevlig kompott av människor.

                   

Härligt att få så mycket gjort, men det känns i kroppen. Herrejesus sicken värk jag dras på idag. Men det var det värt!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback