Poff...

Ojojoj, ojojojoj vad jag shoppade loss i torsdags. Sicken glädje! Äntligen fick jag bränna lite pengar bara på mig. En belöning efter 3 månaders småsparande. Men små bäckar små, (eller nått)så blir det en slant tillslut även av en fjuttig lärarlön. Ååh sicken känsla! Eftersom jag totaltröttnat på h-m och Ginas barnstorlekar så sökte jag mig lite utanför stadskärnan. Närmare bestämt till en liten liten lokal vid gamla flygplatsen. Klicka på länken för mer info. http://anitamalmgren.capricollection.com/



Här kommer några smakprov på mina otroliga fynd! 
                                 
Svart- och vitrutig klänning 429kr
            
Svart klänning med småblommiga tetaljer. Smala axelband och fickor. 100kr (rea)

                                 
Cerise klänning/tunika 299kr
                                 
                                 
Grå långärmad klänning/tunika 100kr (rea)

Och nu mina vänner kommer vi till grandfinale, jaaA till det allra bästa.
                               
Klart att jag ska ha ett par lackröda träskor nu när jag blivit bonntös. Kosta vad det kosta vill ;) 
479kr

Och POFF så var de sparade pengarna slut, men det var det värt.
JaA verkligen, sicken lycka!
                                       
Mellan klänningen och klapperdojorna ska det naturligtvis infinna sig ett par brunbrända, nyrakade och fräscha sommarben :)
Titta gärna in på Anitas hemsida och bli inspirerad du åxå. Obs! Hon pysslar och fixar även med homepartyn om så önskas.
Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cathrin

och den där svarta med små blommor på vill jag låna nån dag i sommar:D den va sööt:)

Postat av: Me

Självklart får du det! Den va jätteschööööön! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback