lipsill...

Men herreguuud Lena sluta grina för allt! Satans jävla grinolle!


Jag gråter för nästan allt! Det kan vara en läskig film, en rolig film, en sorglig film eller någon dokumentär. Det kan vara för att jag fryser, är hungrig eller är trött. En annan orsak kan vara, krig, dödsfall, fattigdom eller att en vän är ledsen och har bekymmer. Men oftast handlar det om kallvatten, ja jag hatar att duscha i kallt vatten. USCH! Å då ja då gråter jag, högljutt åxå ska ni veta. 
Jag kan även gråta om jag känner mig ensam, övergiven och om jag har tråkigt. Ibland gråter jag för att jag vill ha tröst, ibland gråter jag bara för att jag får tröst. Jag gråter när jag hör berörande musik, när jag läser andras bloggar och när jag är arg. 
Ja jag gråter både mycket och ofta! Och fastän jag ibland hatar det så är det ju lixom jag. Så samtidigt som jag önskar mig fri från alla känslor, både måste jag och vill ha dem kvar, för alla dessa känslor är ju jag.
Utan dem vore jag ju.... ja vaddå? En Bertil kanske! 
Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

KRAAAAAM Lena!

Kram ska du ha.

Du är inte ensamast i världen över att grina över allt, jag håller nämligen på att komma ikapp dig.

Jösses så ledsamt...

Men vi vet ju att andra dagar fäller vi inte en tår. Konstigt, eller hur.

KRAM!

Postat av: Caroline

Jag är precis likadan Lena! Jag gråter också för allt!

Jag tycker personligen att det är jobbigt att va så men som du skrev vem vore man annars..

Hoppas du har det bra på landet :)

Postat av: me

Phu sicken skön känsla att veta att vi är tre. Känns inte lika ensamt nu. Tack för att ni finns, för att ni känner, för att ni skriver och framför allt för att ni är ni!

Åsså blir jag så rörd förståss ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback