Bloggträff...

Jaa det låter lite töntigt, men det är just det vi kallar dessa träffar. Bloggträffar. Då träffas tre tjejer. En homosexuell, en bisexuell och en heterosexuell. En född på 60-talet, en 70-talist och en 80-talist. En singel, en särbo och en sambo. En Väsebo, en Molkomsbo och en mittemellan. Jaa listan kan göras lång.

Förra gången vi sågs, slog vi på stort jag och 70-talisten och körde så att säga “all in”. Så jag hade tyvärr inte så mycket att skriva om den kvällen, ja minnet svek liksom. Tråkigt.

Denna gång var vi alla nyktra, mycket trevligare. Vi ventilerade våra liv, skrattade, hemligheter avslöjades, åt gott, drack gott, myste, skrattade, katten spydde, toaletten bajsades sönder och så skrattade vi lite till. Vi pratade om: 6, mammor, alkohol, förhållanden, terapeuter, barn, böcker, ensamhet, fobier, kärlek, rädslor, resor + mycket mera. Ja vi pratade livet helt enkelt, ååh så härligt. Tack tjejer!

Over & out.

Permalink Livet Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tina

Tack själv!!!

Ja, tusan vad det hände saker på vår träff - och vad vi tölade (mest du förstås...). Mycket trevligt (trots att Saga spydde).

Postat av: Sofia

Mysigt det låter! När man blivit lite mer rutinerad så kanske jag också kommer få uppleva något sånt :) Kram

Postat av: Me

Haha, rutinerad. Jaa vi bloggar ju på elitnivå ;) Haha, rolig du Sofia!

Postat av: cathrin

nu har jag hört historien om den där sönder sketna toan med. Lena du kan inte va hur som helst när du är borta.! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback