Zzzzz...

Japp jag gjorde det! Jag trotsade mina demoner, mötte min rädsla, skrattade åt mörkrets alla ansikten. Nee det sista va ljug, jag skrattade faktiskt inte. Men jag gjorde det, jag fixade det, jag är så mycket starkare än vad jag tror. Inatt sov jag alldeles ensam för första gången i mitt hus!!


Checklista för att sova ensam i ett hus på landet:
1. Trotsa elpriserna och tänd ALLA lampor
2. Trotsa telefonpriserna och prata mycket i telefon
3. Va uppkopplad på nätet och läs dig trött på bloggar
4. Ta reda på vilka av dina vänner som jobbar natt, förbered dig på att ringa någon under natten.
5. Bädda i soffan och ha på tv´n hela natten.
6. Fjäska med hunden så att hon sover hos dig. Men hund är inget måste, min låg i ett annat rum och brydde sig inte ett skit om mig.
7. Klä dig i en fantasidräkt, jag började med Batman och slutade som en vuxen Lena. Den sista rollen var svårast att visualisera.
8. Ge upp! Inse att du kommer att bli mördad. Att spökena kommer och att det kommer bli strömavbrott.
                                    Lycka till!

Over and out.

Permalink Livet Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: cathrin

Visste du skulle klara de:) jag jobbar inte nätter men telefon är alltid på för de:)

Postat av: ulle

Gött Lena..du fixar detta. kram

Postat av: ulle

Gött Lena..du fixar detta. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback