Tv-grubbel...

Vi satt och tittade på dessa underbart duktiga dansare på tv´n igår. Då vi började diskutera och klura ut vilka som vunnit och kommit tvåa föregående år. Denna något livliga diskussion slutade liksom många andra gånger med en googling. Snäll som jag är så delar jag givetvis med mig av denna ooootroliga viktiga världsinformation ;)

2006 1:a Måns Zelmerlöw & Maria Karlsson, 2:a Anna Book & David Watson

2007 1:a Martin Lidberg & Cecilia Ehrling, 2:a Tobbe Trollkarl & Annika Sjöö

2008 1:a Mat-Tina Nordström & Tobias Karlsson, 2:a Tony Rickardsson & Annika Sjöö

2009 1:a Magnus Samuelsson & Annika Sjöö, 2:a Laila Bagge och Tobias Wallin

2010 1:a Mattias Andréasson & Cecilia Ehrling, 2:a Claudia Galli & Tobias Wallin

                

                        Obs! Lägg märke till versalen i vinnarnas tilltalsnamn, M!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lena

Titta kan man göra på dansarna men är det bara jag som störs på den dåliga musik o sång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback