starka känslor...

Vissa dagar så tänker jag mer än andra, det tror jag nog att ni listat ut vid det här laget. Och då och då händer det sig dessa tänkardagar, att jag tänker på andra. Det kan vara en familjemedlem som dyker upp, eller en gammal vän, ibland en arbetskamrat. Jaa de dyker plötsligt upp från ingenstans i mitt huvud. Igår hände det igen. En gammal vän som jag umgicks mycket nära för över tio år sedan fanns i mitt huvud, i över en timme. Det hela slutade med att jag skickade ett sms, bara för att tala om att jag tänkt på henne, och vet ni vad?!! Hon hade tänkt på mig med. Härligt! Jag log resten av den dagen och jag tror säkert att hon kände detsamma. I bland så krävs det bara ett litet kort sms för att dagen ska bli lättare. Ett bevis på att någon tänkt på mig.

En annan tänkar dag stod jag i duschen när plötslig en vän dök upp i huvudet. En bild som var olycklig och trasig. (Bilden sa mer än så, men jag vill inte gå in på alla detaljer.) Det var iallafall fruktansvärt att se en vän i det skicket. Efter en tids analysering, jag ringde upp för att se att allt var ok. Det blev ett bra samtal och jag kände mig lycklig efteråt. 

Jag vet inte vad eller vem som sänder dessa tankar och just nu så skiter jag faktiskt i det, jag är bara så oändligt glad att jag har en förmåga som jag trivs med. Förmågan att känna känslor!

Over and out!  

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback