Fest, mattrubbel och romantik...

Vi börjar med romantiken. Jo jag slog på stort i torsdags. Städade bort alla snorpapper, tog en dusch, tände ljus, satte på mig obekväma men ack så fina underkläder. Sen så väntade jag. Och den som väntar på något gott... ja herregud så bra det blev. För hem kom han med MAX-mat, rosor och två jättefina stenhjärtan. Sicken tajming! Tror att vi båda kände romantiktorkan här hemma. Sicken underbar myskväll. Vi åt, såg på en gammal Beckfilm och somnade i soffan. Helt slut av all förberedelse :)

Sedan jag blev sjuk för 10 dagar sen så har det blivit matkrångel i systemet. Ingenting smakar. Det enda som jag är sugen på är kolhydrater och ju mer kolhydrater jag stoppar i mig, desto mer sug och illamående, ja ni förstår. Siktjobbigt!

Igår var vi på fest, känns som evigheter sedan. Ja en och annan köksbordsfylla har väl blivit av här hemma, men det är liksom inte samma sak som att gå på fest. Det var så härligt att göra i ordning (förutom att min näsa flagnar av all snorsnytning). Och trevligt var det! Det var en fest med både nya och gamla ansikten. Tänka sig så att det blev, att jag fick behålla galningarna i mitt liv, lycka!
Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback