glömsk...

Jaa jag har ju helt glömt bort att berätta om veckans happening! Maja (min systerdotter) har ju fyllt 8år!!!! Värsta stora tjejen. Förra årets önskan var att få en barbietårta och eftersom jag är en mycket snäll moster så krånglade jag mycket riktigt ihop en barbietårta.
Men det var med ett nervöst darr på min röst som jag frågade den blivande 8åringen: "Å vad vill gumman ha för tårta iår?" Tiden stod stilla och jag höll andan medans hon funderade. Sen utbrast hon: "en DISCOTÅRTA!!!" Phu, jag kunde andas ut. Allt jag behövde göra var att dränka en tårta i glitter, trodde jag.... "- Åsså MÅSTE den vara svart", tilllägger det lilla gullelivet. Vilket då innebar att jag blev tvungen att kavla och krångla till ett lock (när det finns färdiga rosa och gröna att köpa på ica). Men efter många långa ramsor med fina svordommar så blev tårtan klar. Jo jag fick som tur är lite experthjälp åxå :)

Här skulle en bild på kockkonstnärerna och discotårtan varit, men tyvärr så segar internettet så-in-i-helv... så det sket sig! Återkommer alltså med bilderna en annan dag.
Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback