Till mig...

Låten till mig. (Nu blir det djupt. Antingen så förstår ni eller så förstår ni inte. Gör en snabb tolkning. Överanalysera inte det som jag redan överanalyserat. Försök bara lite, ja alltså ansträng er inte förmycket att förstå. Då blir det knas.) Passande, vackert och jaa så klockrent bara jag. Dessa ord låter som den vers min själ kommer att sjunga till min kropp den dag då den lämnar jordelivet. 

och säg till henne sen
att jag alltid varit stolt
över att vara hennes vän
säg att några av dom dar
som vi hade med varann
var några av de bästa
som jag nånsin haft
och säg att jag är ledsen
för alla fel som blev
men att inget enda av dem
var menat som nån slags elakhet
du förresten glöm inte å säg att det finns saker som hon sagt som jag alltid ska ta med mig hon kunde va så briljant o säg att jag tycker det behövs många fler som hon hon bär en doft av nåt som är större

och du förresten en sak till kan du komma ihåg jag vet hon tror mitt hjärta är en död o iskall sten säg att inget kunde vara mera fel än just det det är bara att om jag skulle gett allt det hon ville ha skulle ingenting av det hon älskade från början till slut blivit kvar




och jag vet hon letar efter nåt enkelt o nåt rent jag vet hon längtar efter nåt aldrig jag kunde ge men säg att jag hoppas hon hittar nån som kan säg att jag hoppas hon hittar nån som håller henne varm


Over and out!

Permalink Musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback