Underbara vardag...

Jag njuter. Sittandes i soffan, med mitt morgonkaffe och ostsmörgås. I mitt knä ligger datorn och på tv´n i bakgrunden är det Malous von Sivers geniala morgonprogram ”efter tio”. Just nu intervjuas Cornelis Vreeswijks anhöriga. Jag skriver, lyssnar, dricker lite kaffe, skriver, tar ett bett på mackan, tittar på tv, skriver osv. Ja jag njuter. Underbara vardag! Jo jag gillar att vakna och åka till jobbet och träffa alla på jobbet, både stora och små. Men det är ändå denna morgon som är bäst. Jag njuter och jag är ensam. Nu är inte ensamheten läskig och jobbig. Nu är den välbehövlig, jag behöver denna stund. Det är nu jag samlar mig, pustar ut och förhoppningsvis byter energi. Men var går gränsen? När övergår ensamheten till något jobbigt, svart och ledsamt? Ja det kommer jag (vare sig jag vill eller inte) undersöka den närmsta tiden och vill ni så får ni vara med.

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag är med Lena! <3

Postat av: Me

Tack Malin <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback