Drömstress eller stressdröm...

Sömnproblem, glömsk, munsår och svidande mage. Kan det va så, att jag nog är lite stressad ändå? Men jag ska inte klaga, neheeru! Jag lever mitt uppe i min dröm, så här ska det njutas fullt ut. Jag har länge drömt om att någon gång tillsammans med min käreste få renovera ett hus, vårt gemensamma hus, tillsammans. I ett liv utan tjafs, bråk och tårar.
Shitt, I living my dream and I like it! Ni vet precis lika väl som jag att jag har fler drömmar på lager, men jag tror att jag lärt mig att sakta ner. Jag känner faktiskt inget behov av att rusa igenom livet och skaffa en massa assosiarer som jag sen kanske inte har förmågan att ta hand om. Nej jag har bestämt mig för att uppfylla en dröm i taget. Jag vill liksom suga på drömkaramellerna lite extra länge denna gång. Och vet ni vad? Jag trivs. (förutom munsåret förstås, det får gärna försvinna)
Over and out.

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback