This moment...

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag har legat på latsidan. Men bröllopet + 30års fest var lite för mycket på en och samma dag för en Lena. Men nu så har jag vilat upp mig igen. Bröllopet ja, ja herreguuuud så vackert, så äkta, maffit, varmt, sagolikt, kärleksfullt, Svenskt, euforiskt, jaa fy satan var detta bröllop var coolt. Jag är så glad över att media fick vara med så att vi folket fick känna oss delaktiga och närvarande på bröllopet.

Å alla eleganta kläder, oj oj oj.  Syster och Prinsessan Madeleine hade en gudomlig himmelsblå klänning och mamma drottningen Silvia hade en rosaklittrande klänning. Daniel fd Westling såg ut som vilken brudgum som helst medans kungen och Karl-Filip hade medaljonger på sig. Jag fullkomligt rös över hela kroppen när Daniel träde in i kyrkan. Jag tänkte; Nu går han in i kyrkan och när han kommer ut så är han inte längre ”vanlig”.

Och sen som en saga så kom hon Sveriges kronprinsessa Victoria. Oj oj oj, sicken brud. Så enkel, så okomplicerad och så otroligt vacker hon är vår kronprinsessa.

Senare i kyrkan var det dags för en traditionell psalm ”nu grönskar det” Personligen så gillar jag att sjunga i kyrkan men jag kan tycka att det kan bli lite pinsamt eftersom det känns som att det endast är jag som sjunger. Detta problem hade de inte i storkyrkan, herrejävlar va alla tog i och sjöng. Häftigt!

De båda sa JA!!! =)

Och tänk när Victoria rabblade tager du ramsan, då kom det en tår ner från Daniels kind. Och givetvis ska inte jag vara sämre, så jag kan väl erkänna att jag fällde några då jag med. Så härligt att se att även kungligheter kan visa känslor!!!

Så ett fyrfaldigt leve för brudparet, de leve; hurra, hurra, hurraaaaaa!!!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback