Såra, sårad eller sårat...

What comes around goes around...
Antingen är du den personen som sårar, blir sårad eller så är du anledningen till att någon sårar någon annan. Jaa så är det oftast. Och jag tror det är meningen att man ska få prova på de olika rollerna. Man lär sig otroligt mycket om sig själv i dessa hjärtskärande situationer. För nästa gång är du den som blir sårad och gången därefter är du den som träffar någon som måste såra någon annan. Rörigt? Jaa haha, kanske. Men jag har verkligen tänk på detta under de senaste åren i mitt liv för jag har nu ”provat” på alla de olika rollerna. Först så var jag den som blev sårad, sen var jag hon som blev förälskad i någon som sårade någon och sist så var jag den som sårade. Jobbigt? Ooja, absolut. Hemskt jobbigt, men nu i efterhand otroligt lärorikt. Tänk efter, vilka ”roller” har du haft/varit i? Tillhör du den som fått hjärtat krossat eller den som krossat eller kanske både och?
                            

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Du skriver så bra Lena! Man känner igen sig i allt ju! Vardag alltså för oss helt dödliga Svenssons!

När kommer du och Christer hit så jag kan bjuda på fika och vi kan prata hus? :D

Postat av: Me

Tack snälla! Vi kommer kanske till helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback