Sanningens ögonblick...

Ååh vad det svider i mitt hjärta, jaa det är verkligen såå jobbigt att behöva göra alla Sverigedemokrater besvikna. Men sanningen ska fram. Och sanningen är den, att inte ens midsommarstången från början är en svensk tradition. Så detta med att bevara Sverige svensk med svenska traditoner osv, jaa haha det blir svårt för er. Mooahahaha!!
       
Men jag är inte ledsen för att våra Svenska traditioner har annat ursprung, för jag gillar mångfald. Så jag har firat midsommar och det ordentligt. Det var dans runt midsommarstång, lekar och färskpotatis. (Dock inte nubbe och sill, de är liksom inte min favorit). Nu så lider midsommarhelgen mot sitt slut. Underbart är kort! Men med tanke på att jag förmodligen slagit personligt rekord i konsumtion av mat, glass, godis och dryck. Så är både jag och magen glad över att det är måndag i morgon. Hur har din helg varit?
               

Over and out

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback