Poems...

Några av mina läsare har hört av sig och har funderingar angående mina dikter, här kommer svaren.

·         Alla dikter som är undertecknade LJ är skrivna av mig.

·         Siffrorna står för år och månad då jag skrev dikten. 199805 = 1998 maj, 
          201001 =  2010 januari.

·         Ja vissa texter är kryptiska och alla kanske inte kan tolka dem. Men
          texter/dikter är en konstform så som tavlor och målningar. En del är
          jättelätt att tolka och förstå, meddans andra bara är en massa kladd.  
          Det finns inget rätt eller fel, alla gör vi våra egna personliga
          tolkningar av orden i dess sammanhang.

                                           Over and out!

Permalink Poem Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback