Ett brev från förr...

Jag hittade en kopia på ett gammalt brev, ett brev från förr som jag skrev till min dåvarande kärlek för ca3 år sedan. Jag skrev det med hopp om förändring. Och visst blev det förändring. Kanske inte just den förändring som jag då hade hoppats på, men efter många tårfyllda nätter och krossat hjärta så blev det bra. Mycket bra. Det som var du och jag. Blev du och hon, samt jag och han. Hursom så innehöll brevet mycket bra och tänkvärda fraser och givetvis vill jag dela med mig av dessa.

§ Livet är inte alltid lätt, ibland måste man vara stark och bekämpa det onda.
§ Ensam är inte alltid starkast, så snälla släpp in mig i din bubbla. 
§ För varje minut som DU mår dåligt, förlorar DU sextio sekunder av glädje.
§ Livet är en gåva och allt blir vad vi gör det till och vi lever bara en gång.
§ Snälla ta vara på livet för vi lever bara en gång och ta den hjälp som du 
  får idag för i morgon kan det vara försent.



Jag skrev ett brev om att leva med förbannelsen. Jag gav dig min verson av sanningen. För att få dig att förstå... 
Over and out!

Permalink Musik Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sundinska

Det som inte dödar, härdar heter det ju.

Hoppas att du får en fin Midsommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback