Legitimation tack!

Jag tycker att det är jättebra med åldersgräns på div saker. Speciellt på alkoholhaltiga drycker. Men jag har tydligen Karlstads barnsligaste utseende. Det finns lappar framme vid systembolagets kassor som informerar kunden om att man ska vara beredd på att visa legitimation om man är under 26. Jag tycker att de kan tillägga, eller om du har barnsligt utseende. Ja jag vet att jag borde ta det som en komplimang, men va faan jag måste ju visa legg när jag ska köpa nikotinfri snus. Ser jag verkligen ut som en tonåring?
Visning av legitimation, vilken ålder går det från pinsamt till en komplimang? För mig är det svårt att ta det som en komplimang eftersom jag alltid fått visat legitimation. De flesta människor slipper ju visa efter de nått en ålder av 25. Och därefter kan ta uppvisning av legitimation som en komplimang. Men jag har liksom aldrig fått varit med om att inte fått visat upp min ålder. Stackars mig! Hahaha!
Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback