En önskan...

Jag vill så gärna komma in
min största önskan är att vara som er
Jag vill känna att jag är din
vill vara med och förstå vad som sker 

Jag lovar att jag ska ändra på mig
så mycket ni önskar och ber
Jag lovar att inte skämma ut dig
försöka vara osynlig så ni mig inte ser

Jag ska följa era vägar
försöka att inte sticka ut
Jag ska följa era lagar
göra mitt bästa att inte prata rätt ut 

Jag ska inte tjata
så snälla låt mig vara med
Jag ska försöka att inte högt prata
ja jag ska dölja vem jag är 

Denna önskan är bara min
en orealistisk dröm som aldrig sker
Jag vill så gärna komma in
min största önskan är att vara som er 

/LJ.201007

Permalink Poem Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Den här Lena, den älskar jag. Tack för du delar med dig <3

Postat av: me

Så lite min vän så lite. Jag är glad att mina spöken kan bli ord och beröra någon. Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback