kärlek...

Många frågar mig och sig själva, vad är kärlek och hur vet man att man är drabbad? Svaret mina vänner är, att man bara vet. För ibland behövs det så lite, för att få det där pirret. Ja vissa dagar pirrar det till av en mening, ett ord, en lukt, jaa det kan till och med vara av en tanke. Till exempel:

·  Han: - Älskling, jag ställer in disken i diskmaskinen! Hon: - ååh så underbart med diskmaskin. Pirr, pirr!
·  Hon: - Vad ska jag handla? Han: - Ja du kan köpa med ost, mjölk, ja det vanliga och vad va det mera... humm... jo! Maskindiskmedel! Hon: - pirr, pirr. Hihi, vi har en diskmaskin.
·  Han: - Nu är jag på väg hem, är snart i Grums! Hon: - PIRR, PIRR, PIRR! 

Fånig! Jajjemän! Men mina vänner, det är detta pirr, som är kärlek.
Over and out.

Permalink Livet Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Han

Och snart är han i Grums igen:) <3

Postat av: Me

Underbart! <3

Postat av: Carro





Varje torsdag vaknar jag vid 15.oo och kan inte somna om fast jag har jobbat hela natten och bara sovit 4 timmar.

Varför: Kenta är på väg hem och jag blir som ett barn på julafton!! PIRR PIRR



Postat av: me

Haha, skönt att höra Carro, att vi är 2 :)

Postat av: Malin

Och här jävlar pirrar det så fort jag hör någon ens nämna Ransäter, Munkfors eller till och med Västanå Teater kan funka. Och jäklar i min lilla låda vad det drar igång då jag vet att vi äntligen ska ses igen.

Haleluhja!

Det är lööv det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback