Nu händer det snart...

Att äga, att känna att något är mitt är väldigt viktigt för mig. Varför vet jag inte. Status? Haha nee det kan det inte bero på med tanke på vilken skrotbil jag kör runt i :) Skrotbil eller ej, så äger jag i alla fall en fungerande bil, en trevlig och vacker hund och snart ett .... !! Jaa det är sant, snart ska jag köpa ett .... !!! (Tillsammans med göbben så klart.) Jag tror redan nu att du kan gissa vad det är, men jag vågar inte skriva ut det än innan allt är helt klart. En dröm är på väg att gå i uppfyllelse, jaa detta är så stort för mig, helt otroligt underbart. Äntligen! Den som väntar på något gott, får det tillslut. :)

Men rädslan ja den finns tyvärr fortfarande med mig, den släpper tydligen aldrig taget. Ååh vad jag önska att jag inte vore så förbannat rädd för allt. Men med staplande skakiga ben lutar jag mig mot mitt Berg, ja mot min klippa och tillsammans fixar vi detta. Jag tror på detta, jag tror på oss, men rädd ja det är jag. Jag är livrädd och superlycklig!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback