Läraryrket...

Det sämsta med att vara lärare är att jag inte får någon tid över på dagen. Jobba, laga mat, äta, duscha, skita, sova. Jobba, laga mat, äta, skita, duscha, sova. Jobba, handla mat, laga mat, äta, skita, duscha, sova. Osv...

Det bästa med att vara lärare är att jag inte får någon tid över på dagen.
Så jag slipper oroa, tänka och grubbla över mig själv och mina demoner. Jaa, tänka sig att den senaste veckan har jag inte överanalyserat mig själv en enda gång!! Såå skönt!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lasch Vinterdäck

Välkommen in i arbetslivet!

...tror inte ni lärare är mer 'utsatta' än andra.



Så det så! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback